fredag 26. juni 2009

Vintage hagesenter…….

 

Synes det er så koselig når hagesenteret prøver å gjøre det litt trivelig i sine omgivelser og ikke bare kjører stram linje og “samlebåndprinsipp”. Så når jeg oppdager noen som  gjør litt ekstra for at jeg som kunde skal trives, (i tillegg til å ha fylt “bua” med med artikler jeg mer enn gjerne kjøper til hjemmet), da må jeg bare vise noen bilder av herligheten :-)

 

26062009628

 

Visst har dette stedet mange fine planter, men de har masse miljøskapende også – noe jeg synest er kjempeviktig for en hage :-)

 

26062009649 2 2

 

Vakre “fuglebur” til å ha både planter og lys i, nostalgiske kort………

 

AL7881[1]

 

En liten hage-engel med et lite fuglebad (han passet liksom inn med litt tekst rundt seg på en vis )……

 

Prøve2

 

……og mengder av lykter og små figurer hører til !

 

26062009661 1 1

Og så disse statuene da :-) Skal få kjøpt meg en slik en dag. Skikkelig søte!

 

26062009651

 

Et lysthus i jern og dertil jernmøbler…….

 

Test

 

…..alt sammen her mikset i en aldri så liten røre med det vakre interiøret :-)

Takk til Falkenstein Hagesenter

fordi jeg fikk lov til å fotografere villig vekk og for hjelpsomhet og gode råd til hageprosjekt!

Ønsker alle

noen fine

sommerdager!!

8 kommentarer:

  1. så fine bilder :) Det er alltid hyggelig med hagesentere som er litt utenom det vanlige. Mye fint her!

    Ha en flott helg, min venn :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Nyyydelige bilder fra et hagesenter som jeg gjerne skulle besøkt! Men hvor ligger det?
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. hei solveig -
    så flotte bilder fra deg!
    hørtes ut som et drømmehagesenter!
    ..fortsatt fin helg -
    moaklem

    SvarSlett
  4. Den hageengelen var nydelig. Så heldig du er som har en slik plass i nærheten, virkelig mye fint der og fine bilder du hadde ordnet!! Ha en hyggelig kveld;o)

    SvarSlett
  5. Å, så mange koselig ting! Virker som et perfekt hagesenter. Kjempefine skåler du viste bilde av i innlegget under. Ha en herlig kveld! :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg og takk for at du stakk en tur innom bloggen min, kjempekoselig at du likte deg inne hos meg da. Selv må jeg si du har en vanvittig flott blogg du også og det er ingen tvil om at vil har veldig lik smak.
    Jeg kommer nok til å stikke innom her titt og ofte.
    Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett
  7. Det så ut til å være et flott hagesenter ja:) Likte de hagestatuene utrolig godt, så utrolig skjønne:) Ønsker deg en videre fin helg:) klem monica

    SvarSlett
  8. Hei på deg! tusen takk for kommentaren, koselig! Ja, jeg regner egentlig med at de er vant til at folk er nervøse. Så jeg får bare vente å se om jeg hører noe og bare søke videre.. Ikke lett i dette fine været :-)
    håper du har det bra! klem

    SvarSlett