lørdag 27. juni 2009

Award og sommerlykke :-)

 

  IMG_4621

Hva gir deg sommerlykke? Sikkert mange ting du kan komme på, for det er som regel mange inntrykk som skaper sommerfølelse; barndomsminner, sjø og båtliv, ferieturer en har vært på.....for ikke å glemme disse enkle tingene i hverdagen som en deilig duftende rose, trillende barnelatter i vilter vannlek, en bukett markblomster osv.

Og så har du alle de koselige menneskene en møter, de som bare gir av seg selv og gjør dagen din til noe ekstra med en koselig hilsen, et smil eller en fin kommentar.

Jeg føler meg heldig som får møte en del av disse gode menneskene og denne sommeren kommer jeg nok til å bl.a huske  for de koselige bloggeaward-menneskene jeg har stiftet nytt bekjentskap med.

I dag var det Mira i  koselig Miras hjørne som sendte meg en Award. Tusen takk, gode Mira – den varmet! :-) 

Det er så mange fine blogger til å velge som arvtakere her, men velger denne gangen å sende denne videre til de koselige bloggene;

Min lille blogg, Moas rom og tidLindas sylystFru Karlsen, Lisbeths lille verden, Lene's hus og hage, Junis hage, Skorpionens rede……..kunne ha fortsatt lenge her, men jeg sier som Moni i den koselige bloggen; Det lille ekstra :

Awarden går til dere alle….med ønske om masse sommerlykke!!!!

Det er den følelsen jeg får når minstegutten kommer med en blomst , en som er “veldig fiiiiin “ og som ikke har stilk og som “ du skal få fordi du er den beste mammaen i verden!”  ;-).

 IMG_9951

Eller når barna kan bade og leke med vann så mye de orker uten å fryse når de blir våte.

31052009464

Når du har ro og tid til å se villrosene som blomstrer langs veien…….

IMG_9793

og lukte på den vakre Hurdalsrosa i hyttehagen…..

 

IMG_9722 

………for ikke å glemme den nydelige Polarstjärnan som strør klaser av blomster langs hytteveggen, DA er det sommer da!!!

IMG_9742

IMG_9743 IMG_9785

Fint sommerminne for meg er det også når min mor småfnisende en solfylt dag, trasker i hælene på sin datter som nylig har begynt å blogge, og synes datteren er blitt en tanke sprø når hun fotograferer ALT hun kommer over….og det fra alle vinkler!

Kan du ikke komme å ta et bilde av den nye rosa mi, da?”

Kan jeg vel…..:-) Vet ikke hva den heter, men vakker er den!

26062009666

Å reise på båttur med gode venner, finne en egen liten vik, tenne bål og grille, bade og bare nyte livet……….det er i allefall sommerlykke!

 IMG_8910

 

Klem fra Solveig

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for en hyggelig award og koselig kommentar inne hos meg.
    Det inspirerer og gjør meg glad når jeg oppdager slike hyggelige ord i kommentarfeltet.

    Og sommer er flott, hva skulle vi gjort uten den? Jeg nyter den i fulle drag.

    SvarSlett
  2. Hei Solveig - Det er deilig med sommeren ja - det er jeg enig i. La oss nyte den mens vi har den - for sommeren er kort!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige ord og awarden jeg fikk :)

    som jeg sa i en tidligere kommentar så er bloggen din så utrolig koselig med så mange herlige bilder :)

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  4. Hei...
    du beskriver sommerlykken akkurat som den er....nå gleder jeg meg bare til og reise og være smmmen med familien min.....som desverre bor så alt for langt unna....og oppleve sommerlykken med de....bilder skal komme etterhvert...tar med PC....
    ha det fortsatt kjempe fint
    klem edda

    SvarSlett
  5. Heisan! Skjønne sommerbilder du byr på,nå er det fantastisk ute, nyte, nyte!

    Tusen takk for award, ble så glad,så glad.
    Klem

    SvarSlett