tirsdag 16. juni 2009

Fant en nydelig blomster-urne :-)

 

IMG_8247

 

 

IMG_8245

 

 

   IMG_8243

 

 IMG_8252

 

 Denne vakre blomsterskålen kunne jeg ikke gå forbi..!! Nå har mitt lokale hagesenter innredet sitt butikklokale til den reneste franske landstil med alt hva hjertet begjærer av rosebuer, hagemøbler i jern, lysthus, nydelige potter, sinkbaljer og masse “stæsj” innendørs til å fylle opp i hyller og skap i min hytte. I tillegg til at det selvfølgelig også bugner av planter !! Har ikke tatt helt av, altså….selv om det kan virke slik :-)

4 kommentarer:

  1. Velkommen til NIB!! :-)
    fin blogg du har!
    ta gjerne en titt innom vår blogg og!
    klem

    SvarSlett
  2. Åh, hagesentere er skumle saker, altså! -For lommeboken :) Og spesielt de som har koselige interiøravdelinger også.
    Urnen var kjempeflott :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Nydelig blomsterurne :)
    Jeg har kikket på en maken ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Takk for kommentaren på siden min( har det vel blitt mer eller mindre)
    Du er hjertlig velkommen tilbake ;-)
    Jeg vil veldig gjerne besøke bloggen din flere ganger, så jeg legger meg til følger jeg :-)
    Skal være meg selv på intervjuet!
    Klem
    ha en fin dag!

    SvarSlett