torsdag 30. juli 2009

En liten hilsen.......

.....til alle mine bloggevenner! Det er ikke blitt så mye blogging på meg nå i ferien, men jeg kommer snart sterkere tilbake!!





Det er heller ikke blitt så mye på den kreative fronten når man stadig forflytter seg fra et sted til et annet, men dette hjertet er da selvlaget :-) Tenker å lage flere av disse til en messe i august. De er litt fine å ha når man slenger noen tanker fremover mot jul....:-) Fylles med noe godt kan de også :-). Laget med papir og stempel fra Unik Hobby - en av mine "må innom" butikker" på Hamar :-)




Synes alltid det er spennende å se nye steder og gå på oppdagelseferd i nye butikker :-)
Pleier å finne meg en eller to favoritter på hvert sted jeg vender tilbake til og på Hamar har jeg bl. a falt for Gave og Interiørglede.





MÅ bare innom når jeg er på de trakter og kommer skjelden tomhent ut derfra :-) Veldig koselig betjening - bare å anbefale :-)
Kjøpene mine kommer jeg tilbake til :0)
De har også egen blogg ; Gave og Interiørglede.
Ta gjerne turen innom :-)



Tipper det er flere enn meg som leter med lys og lupe på nettsider etter slike koselige interiørbutikker - de som har denne flotte Fransk/Nordiske interiørstilen. Her passer jeg best uten mann og barn - da er det tid for kafebeøsk for dem :-)





Bildene er tatt med mobilkamera og er derfor av varierende kvalitet.



God kveld til alle!!


Klem fra Solveig



Dear blogfriends!

I haven't written much lately. There are so many things to see and experience when you are on holiday :-) But this heart of paper I have made myself though. It's made from paper and stamps from Unik Hobby. I'll make some more -they are nice to put some candy in for Christmas.

Wherever I go I try to find these little Shabby Chic interior-shops. I have found a cute one in Hamar called Gave og Interiørglede which is not so good for my wallet, but I love it!

Take care!

Love from Solveig


16 kommentarer:

  1. Slikt et nydelig hjerte du har laget!
    Flinkis!
    Den butikken så spennende ut!
    Jeg elsker slike butikker, ikke lett å gå tomhendt ut nei!

    God helg og klem fra meg.

    SvarSlett
  2. hjertet var bare nyyydelig, kommersikkert til å gå unna som varmt hvetebrød på messen !

    Herlige bilder du har tatt, langt til Hamar herfra, men legges til listen min ;-)

    Ønsker deg enn deilig kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Heisann Solveig:o)
    så fint hjerte du har laget!!
    Kjekt med slike butikker!!
    Har besøkt en haug med slike på min tur østover....er ekspert på å snuse slike opp!!
    Og synest det er mye gøyere enn klesbutikker!!
    Denne butikken så jo bare fin ut!!

    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  4. Stiilig hylle på det nederste bildet sukk ....!!

    SvarSlett
  5. Nei, hei på deg, hyggelig å høre fra deg igjen! Men duuuuuuuu, nå er det jo ikke veldig langt til Hamar for meg og den butikken der har jeg virkelig gått glipp av, sikle-sikle. Hvor i Hamar ligger den da? Og gjett hvem som skal dit neste uke.
    PS: Er du på Lillhammer-traktene må du ta deg en tur innom en butikk som heter Fruens Vilje........masse lekkert og vanskelig å gå ut derfra uten å ha kjøpt med seg noe.
    Håper du får en flott uke.
    Klems!

    SvarSlett
  6. Heihei :)
    titta tilfeldigvis innom din blogg, å så du har skrevet om vår butikk og tipsa leserne dine om bloggen vår. Tusen, tusen takk for mange fine ord om butikken!! :)
    Kjempesnilt, setter stor pris på det :)
    Hilsen oss på Gave og Interiørglede

    og til Lene fra lillehammer:
    Butikken vår ligger i u-etg på Torghjørnet, altså helt i starten av gågata(Torggata 83) velkommen! :)

    SvarSlett
  7. Nydelig hjerte, ja du planlegger julen allerede..hihi..jeg er litt spent på hvordan oppkjøringen før jul blir inne på bloggene..
    En liten avsporing dette her;)
    SÅ koselig å høre fra deg igjen, jeg tenker jo på de som har bloggpause og lurer på hvordan ståa er...takk for koselig hilsen inne hos meg;)
    Nå bør du få 50 % avslag på ditt neste kjøpe på den fine interiørbutikken du viser bilder fra;)
    Kos deg med resten av ferien;)

    SvarSlett
  8. Hei på du;o) Så koselig at du stakk innom en tur. Det hjertet var jo bare helt nydelig, akk og sukk;o) Der var kjempemye fint i den butikken, kan godt skjønne at øynene gikk litt bananas;o)
    Kos deg videre i ferien.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  9. Heisann;)
    Takk for koselig hilsen hos meg;)
    Det kommer nok litt bilder etterhvert når jeg har flyttet inn;)
    Kjempesøtt hjerte du har laget;)
    God fredag;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  10. Så du har vært i Hamar ja ;) Gave og Interiørglede er en av mine favorittbutikker i byen. De har så mye lekkert og stemningen i butikken er alltid så koselig!

    I dag har vi vært på Helgøya og Skafferiet (www.skafferiet.no) , et sted jeg nok tror du hadde falt for :)

    Ha en flott kveld og helg :)

    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  11. Så nydelig det hjertet er,at du lager sånt selv da....imponerende:-)Første gang innom deg,kosleig blogg du har! God helg,hilsen fra Anette

    SvarSlett
  12. tusen takk for så utrolig koselig hilsen påbloggen min! Ble virkelig glad for det du skrev til meg - og måtte titte innom deg når jeg så at du var "ny" for meg! Alltid så kos å se nye ansikter!

    Så kreativ og flink du er! Nydelig blogg - mye å se på her hos deg:0)

    Kos deg med sommeren uansett vær -nyt helgen!

    Klemmer Heidi-anitha
    White vintage

    SvarSlett
  13. hei solveig -
    såååå koselig å høre fra deg igjen!
    ..godt at du er bækk :0)
    ...nusselig hjerte...tenker du mot julen alt..?
    jaja - det går nå fort dit, hihi..
    ha en fin helg -
    så blogges vi!
    moaklemmer

    SvarSlett
  14. Heisann, og så kjekt å se at du er tilbake igjen :) Så fint hjerte du har lagret til messen i august!

    Fine interiørbutikker, og ja... de passer så absolutt best uten mann og barn :)

    Ha en fin ferie vider! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  15. Tusen takk for kommentaren din med forklaring om kamerainnstillinger :) Håper du får en fin ferie, kos deg og jeg håper dere får godt vær fremover. Klem

    SvarSlett
  16. Tusen takk kjære deg!! Vi koste oss masse der!! Og det var kjempe idylisk!skulle ønske vi eide den selv!!:-) men men kanskje senere i livet..

    Sov godt! nattaklem

    SvarSlett