fredag 8. mars 2013

Piffing av lampe.

 

 

En enkel hvit lampe i industri-stil var vel for så vidt fin som den var, men siden jeg elsker å være litt kreativ og gjøre ting på min egen måte, måtte den altså vike for et par penselstrøk.

 

IMG_2657_Snapseed

 

Jeg bruker ofte å lage mine egne sjablonger, men denne gangen fant jeg frem en fra Panduro som har ligget i hobbysakene mine en stund. Litt gråmaling og vips kom det store, litt grove tall på den ene siden……….

IMG_2634_Snapseed

 

………og litt tekst samt mindre tall på motsatt side.

 

IMG_2689_Snapseed

 

Det er gøy med litt forandring frem mot våren, og jeg elsker den gammeldagse tøyledningen på lampa. Kosepusen Nitro følger spendt med ;o)))

 

IMG_2648_Snapseed

 

Ble egentlig ganske så fornøyd med resultatet. Det er deilig å få være litt kreativ innimellom studier og jobb. En trenger å koble av med “noe helt annet” nå og da;o))))

 

Klem fra Solveig

16 kommentarer:

  1. Så kreativt og flott! Lampa ble så unik og stilig. Likte godt tall og tekst som du har malt på. Dette gjorde seg godt. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Så kreativt og flott! Lampa ble så unik og stilig. Likte godt tall og tekst som du har malt på. Dette gjorde seg godt. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  3. Du er så god til at arbejde med skabeloner Solveig, du får så fine resultater synes jeg. Jeg forestiller mig det er temmelig besværligt, derfor er jeg aldrig rigtig kommet igang selvom jeg kan se at der er uanede muligheder!
    Lampen med stofledningen er superfin!

    Du må have en rigtig god weekend ven!

    Klem Helle

    SvarSlett
  4. Lampen ble kjempe fin og en god idee å gjøre det på den måten:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Så tøff lampe!
    God helg til deg,
    klem fra Fredrikke :O)

    SvarSlett
  6. Har kost meg masse inne på bloggen din i dag, så masse flott inspirasjon du gir, jeg liker masse det jeg ser.

    Kommer innom igjen, ønsker deg en flott vår.

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  7. Åååå så fin lampan blev!!!
    Kramar
    Ninni

    SvarSlett
  8. ich liebe ihre schöne dekoration und die katze ist sooo süß!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  9. Så tøff lampen blei!! og kjekt å ha helt sin egen lampe !
    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Ja, Nice er verdt et besøk. Det er min yndlingsby og eg har vert der mange ganger. Vil du ha tips om ulike ting så bare si fra. Ha ein fin kveld. Klem.

    SvarSlett
  10. Lampan blev jättefin när du
    målade på siffror och text, mycket
    mer personlig. Gullig katt har du
    också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Lampan blev så läcker efter din behandling :) ha en fortsatt fin vecka, kram

    SvarSlett
  12. Lampen vart kjempeflott! Du er veldig flink og kreativ!!!

    Klem!

    SvarSlett
  13. Lampen din ble kjempefin Solveig! Gøy å kunne sette sitt eget preg på ting!!
    Ja nå er det ikke lenge til påske!! Jeg tar ferie fra fredag og suser over fjellet til Hovden - greit nå som tunnelen har kommet. Gleder meg!!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett
  15. Nice Post. All readers will definitely like this post. Looking forward.

    SvarSlett
  16. Thanks for sharing. I hope it will be helpful for too many people that are searching for this topic. Keep posting and keep this forum a great place to learn things.

    SvarSlett